Novinky

ZDE JSOU INFORMACE K TESTŮM, PROSÍM O PŘEČTENÍ. ‼️ JE I SCHVÁLENÉ TESTOVÁNÍ V PROVOZOVNÁCH, ALE PROZATÍM JÁ OSOBNĚ JE NA PROVOZOVNĚ DĚLAT NEBUDU ‼️ po otevření mám dost své KADEŘNICKÉ práce , zajistěte si své testy Vy! Prosím nenoste mi své po domácku dělané testy. Věřím, že to určitě zvládnete. 😉

📌PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZÁKAZNÍKOVI:
✅ZÁKAZNÍK se musí prokázat jedním z následujících potvrzení nebo podstoupit jednorázový samotest v provozovně.
✅Podnikatel musí zamezit přístup zákazníkovi do provozovny, který se neprokáže některým z těchto potvrzení nebo neprovede jednorázový samotest. Pokud podnikatel testem zjistí pozitivního zákazníka, tak musí vykázat zákazníka z provozovny.
Možná potvrzení o negativně zákazníka:
👉potvrzení o PCR testu, který není starší než 7 dní nebo o antigenním testu, který není starší než 72 hodin z odběrového místa (odběrovým místem je myšleno např. odběrová laboratoř, zdravotník v podniku atd. - profesionálně provedený test zdravotníkem, tj. zjednodušeně ten komu proplatí odběr antigenního testu nebo PCR testu za testovaného pojišťovna)
👉potvrzení zaměstnavatele zákazníka, že byl proveden samotest s negativním výsledkem ( samotest nesmí být proveden před více než 72 hodinami)
👉čestné prohlášení zákazníka, respektive zákonného zástupce, že byl antigenní test určen pro samostestování proveden ve škole ne déle než před 72 hodinami (je uznáván i samotest ze školy)
👉potvrzení o očkování - minimálně 14 dní po druhé dávce u dvoudávkové vakcíny nebo po první dávce v případě jednodávkové vakcíny, zákazník se musí prokázat potvrzením MZ
👉potvrzením o prodělání onemocnění Covid 19 a od prvního pozitivního testu neuplynulo více než 90 dní)
👉nebo podnikatel umožní provést zákazníkovi samotest v provozovně – jednorázový – v tomto případě doporučujeme provést test v prostoru, kde se nenachází další osoba, aby v případě pozitivity zákazníka nemusela obsluha do karantény
NEMŮŽE BÝT UZNÁNO potvrzení o protilátkách. PODNIKATEL POTVRZENÍ NEUCHOVÁVÁ, JEN KONROLUJE, ŽE ZÁKAZNÍK TOTO POTVRZENÍ MÁ!

📌DALŠÍ POVINNOSTI A DŮLEŽITÉ INFORMACE:
✅provozovatel MUSÍ vést evidenci zákazníků pro případné EPIDEMIOLOGICKÉ ŠETŘENÍ, aktuálně není jasně specifikován rozsah, ale doporučujeme vést evidenci v rozsahu informací – jméno, příjmení, kontakt (např. telefon nebo e-mail)
✅OBSLUHA musí provádět 1x za 7 dní samotest a vést evidenci podle požadavků MZ – jméno, příjmení, datum narození, výsledek testu (platí pro OSVČ i zaměstnance)
✅osoba poskytující službu musí poskytovat službu v jeden čas vždy jen jednomu zákazníkovi
... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Od 3.5. bude kadeřnictví opět v provozu. Pro objednání mi volejte ve všední den od 9 do 17. Přečtěte si prosím podmínky, které nám vláda nařídila ohledně testů. Věřím, že vše zvládneme i s tímto nařízení.

‼️PODMÍNKY platné v provozovnách péče o tělo, které mohou od 3.5.2021 otevřít
✅Zákazník se musí prokázat PCR testem ne starším 7 dní nebo antigenním testem ne starším 72 hodin - oba testy jsou platné pouze z odběrové laboratoře (výjimku mají očkovaní po druhé dávce po 14 dnech, musí se prokázat potvrzením MZ nebo ti, kdo prodělali onemocnění Covid 19 a od prvního pozitivního testu neuplynulo více než 90 dní) - PROVOZOVATEL NESMÍ BEZ JEDNOHO Z TĚCHTO POTVRZENÍ VPUSTIT ZÁKAZNÍKA DO PROVOZOVNY
✅provozovatel MUSÍ vést evidenci zákazníků pro případné EPIDEMIOLOGICKÉ ŠETŘENÍ
✅OBSLUHA musí provádět 1x za 7 dní samotest a vést evidenci podle požadavků MZ
... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Ve spoustě kadeřnických skupinách čtu pořád diskuze kadeřnic a kadeřníků o testování našich klientek. Někteří s tím souhlasí, jiní zase nesouhlasí. A tak mě napadla otázka pro vás mé milé klientky. Jaký máte názor na prokazování se v kadeřnictví negativní testem a nebo testování se přímo v kadeřnictví?
P. S. Já osobně si teď Covidem i procházím, jak krásně načasované 🤦‍♀️
... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Už jen pár detailů a mám hotovo, takže teď se tam chodím kochat každý den aspoň já 🤦‍♀️ ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

‼️‼️Krásný den všem, protože vím, že je nás více bez příjmu. A také vím, že mnohým z vás dochází domácí péče, chtěla bych aspoň trochu pomoci! Takže tu mám cca 9ks balíčků Maria Nila. A ode dneška do pátku budou se slevou 20%. Budu moc ráda, pokud aspoň trochu tímto pomohu ❤️❤️❤️ Při zájmu o balíček mi zavolejte 737241827 ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Tak teď je to opravdu záhada. Otevřou nás v PONDĚLÍ, 🤷‍♀️ nebo neotevřou nás v PONDĚLÍ 🤦‍♀️. Člověk opravdu neví co bude. Každopádně snažíme se, aby bylo do pondělí kadeřnictví hotové. Pokud nás otevřou, všem co jste byly objednané od ledna, zavolám! Přeji všem krásný a klidný víkend 😘 ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Nové kadeřnictví se pomalinku klube, už se těším, až vás v něm přivítám❤️ ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Moje milé klientky, zavření je opět posunuto. Zkrátka a dobře, až budu vědět, že nás OTEVÍRAJÍ, všem co jste byly objednané se ozvu. Pokud potřebujete domácí péči, tu vám předat mohu. ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Ještě jsem mezi fotkami objevila jednu předvánoční práci❤️ S klientkou, se kterou se vidím cca 2x do roka, když přijede z Berlína domů. A vždy si udělá čas, aby si ke mě skočila na vlásky. 🤩
Všimněte si, že vlasy po zesvětlení vypadají lépe než před zesvětlením. A to díky čištění od nánosů, velmi kvalitnímu pulpriot melíru a toneru a v neposlední řadě samozřejmě olaplexu.
Ano u mě je taková práce dražší, než u jiných kadeřnic, ale máte zaručenou preciznost práce a kvalitu materiálu ❤️❤️❤️
... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku

Čištění vlasů od nánosů, zesvětlení + Olaplex, tónování 😉 ... Více zdeMéně

Zobrazit na Facebooku